35. období Imperiálního věku - Chronologie událostí 4

23.07.2019
  • Dobrodruzi se krystalu zmocní a šotčice Effínie se změní na orla královského, aby na svém hřbetě odnesla krystal se zbytkem svých členů a skřítkem druidem.
  • Když orel vzlétl, aby unikl mimo město Andalón se svou kořistí, aktivovala se obrana města a vypálila proti orlovi královskému a jeho posádce vzdušná torpéda. První salva torpéd z větší části netrefila cíl, když se orel snažil o úhybné manévry, ale druhá salva jej zasáhla a poslala k zemi. Orel i posádka dopadli tvrdě na zem, kde utrpěly těžká zranění a někteří svým zraněním podlehli a museli být později znovu oživeni.
  • Člen družiny zloděj Teoblah zůstává v Andalonu, kde se přidává do místní výzvědné sítě a přijme úkol v oblasti severních statků Edorasu.
  • Družina při dopadu zjišťuje, že k jejich pozici směřuje barbarská Andalonská jízda a že krystal byl pádem lehce poškozen. Naštěstí se k družině připojují její zbývající členové Corridan a Bartoloměj, kteří toto hrůzostrašné dění sledovali zvenčí města a pomáhají v úprku před barbary.
  • Andalonská jízda zanedlouho dohání prchající členy a dochází ke střetu, který ukončuje Corriden kouzlem tma, aby tak zajistila družině náskok zajišťující dosažení hvozdu.
  • Cestou je družina rozdělena, to když Bartoloměj je vyděšen lesem a prchá zpět do pastvin, kde nachází stádo turů. Pustí se s nimi do nelítostného boje, zatímco družina vysílá na jeho záchranu Corriden.
  • Skřítek druid vede zbytek družiny hvozdem k druidovi jelenovi, který zde vládne, aby jej požádali o přístřeší a ochranu.
  • Corriden a Bartoloměj po boji s tury se snaží dostat na místo srazu se zbytkem družiny, která již čeká u druida jelena. Sotva však překročí hranici, hvozdu zastihne je tma. Naleznou si místo pod spadlým kmenem, aby přenocovali.
  • V noci je však překvapí nečekaná návštěva samotného druida Turodlaka. Tomu není znavena dvojice již schopna vzdorovat, a proto přistoupí na vyjednávání. Dohoda tedy zní, Corridan odevzdá do rukou turodlaka krystal, jenž byl nedávno ukraden barbarům a za to ušetří jejich životy.
  • Když se dvojice s Turodlakem domluvila, Corriden byla volná, ale turodlak si do zástavy nechal Bartoloměje a odešel s ním vyčkávat do severních pastvin.
  • Dobrodruzi se setkávají u druida jelena, kde se rozhostí diskuze jak dále pokračovat a jak osvobodit Bartoloměje.
  • Nakonec bylo rozhodnuto dojít pro druhý, avšak velmi podobný a vybitý krystal do Vaerdaloonu, kde jej v nedávné minulosti sama Corriden ukryla. 
  • Po té co odevzdali vybitý krystal Turodlakovi, byl Bartoloměj volný a všichni se znovu potkávají u druida jelena.
  • Znovu se radí a rozhodují se rozdělit své síly. Corriden musí zpět do Vaerdaloonu, jelikož očekává příjezd významné návštěvy a potřebuje rozdat nové rozkazy lidem pro další období a Bartoloměj se rozhoduje jít za starým známým entem Kanorem, aby se jej zeptal na problémy ohledně tohoto hvozdu. Bartoloměj vytahuje svůj edorský prsten, který získal nedávno od krále Edoru a pomoci něj přikazuje druidovi šotkovi, aby sebe i krystal bezpečn doručil do Edorasu.
  • Po příchodu Corriden a dvou zbylých členů družiny do Vaerdaloonu, dochází ke střetu s cizí sítí, kterou se družina rozhodla odhalit a zničit. Zatímco Žulv se snažil zapojit do místního koloritu naháněním husy a přátelstvím s Áronem el Ánem, který zde plnil blíže nespecifikovaný úkol.
  • Effínie a Žulv začíná pronásledovat člena cizí sítě a následně s nim svedou nelítostný souboj za městem v lese. 
  • Po té, co jej šotčice Effínie zasáhla salvou blesků, je přibodnuta šípem ke stromu a Žulv se kryje před palbou odněkud z korun stromů. Nakonec se stahují a zanechávají pronásledování.
  • Druidka Corriden nechce vše nechat bez odezvy, a tak se mění na bílého vlka a zahajuje stíhání uprchlíka. 
  • Nalézá ho u potoka, kde omývá své uštědřené rány, a tak bez zaváhání na něj zaútočí a zabije jej. Jeho smrt však není pro Corriden dostatečná satisfakce, a proto ještě tělo podrobí dalším brutálním útokům a následně již v elfí podobě mu pomocí několika úderů rozdrtí kusem dřeva hlavu.
  • Následně Corriden přijíždí návštěva ve formě Dinis, která je ženou jejího bratra, vládce sousedního klanu. Společně  si spolu promluví o obchodních a politických záležitostech a protáhnou svůj pobyt ve Vardealoonu na tři dny.
  • Mezitím Bartoloměj odchází v doprovodu druida jelena směrem k entovi Kanorovi. Druid dovede válečníka na hranice své části hvozdu a nasměřuje Bartoloměje správným směrem.
  • Bartoloměj přichází ke svému tíženému cíli entovi Kanorovi. Tam se sním snaží mluvit o problémech hvozdu, zatímco ent stabilně usíná a nemá náladu se nějak vykecávat. 
  • Bartoloměj po "plodném" rozhovoru se uvelebuje na paloučku a trpělivě čeká až se mezi stromy objeví známá silueta druidky Corriden lesní, aby ho z lesa odvedla, tak jak bylo na poradě domluveno.
  • Bartoloměj čeká již třetí den a druidka Corriden nikde. Ta zdržena státnickými záležitostmi stále nepřichází. Bartoloměj se rozhoduje nadále nečekat vzhledem ke svým stále se ztenčujícím zásobám a vydává se na cestu do Vaerdaloonu sám.
  • Válečník v lese rychle ztrácí orientaci, a tak není divu, že brzy nabere špatný směr své cesty.  Po několika dnech, když mu dojdou i poslední zásoby se ocitá na kraji lesa v podhůří trpasličích hor, kde se setkává s bandou trpasličích horníků, které někdo nedávno okradl o oběd.
  • Po tvrdší výměně názoru s trpaslíky se Bartoloměj vydává podél potoka lemující kraj lesa.
  • Po několika mílové cestě na jih se Bartoloměj uvelebuje na noc a najde si slušné místo skryté před větrem. Ještě než usne zahlédne na obloze prolétat ještěra. 
  • Zatímco Corriden jedná, ostatní ukončí svůj pobyt ve Vaerdaloonu a začínají se shánět po zmizelém členovy Bartoloměji.
  • Šotčie Efínie se opět mění v orla královského a odlétá se Žulvem hledat Bartoloměje. Bohužel je postihne stejný problém jako Bartoloměje a po chvíli letu nad lesem se dostávají do hustých mračen, kde začínají bloudit.
  • Když padne tma je Efínie se Žulvem přinucena přistát a přenocovat. Po přistání zjišťují, že se nacházejí na jihozápadní hranici hvozdu sousedící s trpasličími horami. V kolmé skalní stěně nacházejí ve výšce nad korunami okolních stromů jeskyní prostor. Zlodějka Effínie vletí tedy do něj, aby zde prokoumala vhodnost tohoto úkrytu pro nadcházející noc. 
  • Při prohlídce úkrytu zjišťuje šotčice Effínie, že se nejspíše jedná o dračí sluj, o čemž ji zájhy přesvědčí nález a posléze i navracivší se její majitel, drak. 
  • Zatímco Effínie se Žulvem utíkají (lektvar mlhoviny) a snaží se skrýt před rozzuřeným tvorem, probouzí Batoloměje nedaleký dračí řev. 
  • Žulv se ukrývá v nedaleké staré trpasličí důlní chodbě, kde se musí vypořádat se smečkou vlků a později i s původními mrtvými obyvateli. 
  • Po náročné noci posílá ven Žulv svého čerstvě vyvolaného elementála, aby našel jeho společnici Effínii. 
  • Effínie se mezitím setkává se ztraceným Bartolomějem, který se snaží zmizet z dosahu draka.
  • Drak však nepřestal hledat svou kořist a čeká na ně venku usazen na skále. Když dorazil Žulvův elementál vydají se za ním.
  • Před vchodem do trpasličích dolů, jsou Bartoloměj a Effínie konfrontováni drakem a stahují se do hloběji do útrob dolů, kde se setkávají i s vystrašeným Žulvem.
  • V nastalém průzkumu je družina znovu napadena drakem jenž se teleportoval do jedné z větších těžebních místností. 
  • Družina se tedy stahuje do nitra chodeb s kolejemi pro těžební vozíky a ztrácí se svému pronásledovateli.
  • O kus dále narazí na jeskynní místnost, kde jsou napadeni obřími pavouky. Při boji s nimi zahlédnou temnou bytost, která se ukrývá před jejími zraky v ústí zčernalé chodby naproti.  Boj s pavouky se začíná komplikovat, když již mrtví pavouci znovu ožívají a pouštějí se do nového boje.
  • Bartoloměj neváhá a mávnutím meče usmrcuje temnou bytost, která jak se zdálo, oživovala mrtvé pavouky.
  • Později hlouběji v chodbě nacházejí členové družiny převrhnutý vozík. Žulv vleze pod něj, aby prozkoumal co je uvnitř, když v ten moment se vozík na něj sesune a přimáčkne jej.
  • Bartoloměj se mu pokouší pomoci, když si šotčice povšimne neznámé bytosti, která jim míří chodbou naproti.
  • Po marných pokusech vozík nazvednout, podivný pohublý trpasličí cizinec nabídne svou pomoc za pomoc družiny, dostat jej z tohoto podzemí pryč do civilizace. Když Bratloměj s Effínii souhlasí, sám vozík nadzvedne, aby se Žulv mohl osvobodit.
  • Družiníci s cizincem nacházejí východ ven z chodeb, který je vysoko nad nimi, a proto Effínie využívá své oživlé lano Morfa. 
  • Družina se ocitá v údolí trpaslíků, kde se nacházejí venkovské statky a dvorce. Jedná se o uzavřenou komunitu trpaslíků, kteří mnoho staletí dodržují stejné zvyky.
  • Při průchodu náhorní plošinou se hrdinové dostávají až do trpasličího opevněného dvorce, kde se zastaví při své cestě, aby doplnili zásoby na cestu. Rozdílností tradic a zvyků Bartoloměj nevědomky urazí místního hostinského a vyzve jej na souboj. Při souboji zvolí jakou svou zraň sekeru, kterou nalezl na svých cestách. Bohužel jí trpaslíci poznávají jako zbraň jejich rodu a Bartoloměje napadnou. I přes veškeré úsilí Bartoloměj podléhá zraněním  a je "usmrcen".
  • Bartolomějovo tělo trpaslíci vyhodili za statek a zbytek členů družiny se k němu v tichosti připlížilo. S cizincem bylo domluveno, že zmiňovaná sekera připadne jemu, když Bartoloměje přiměje k životu.
  • Corriden po dvou dnech, kdy ukončila svá jednání se vydává po stopách Bartoloměje. Stopy jí přivedou až na místo kde se nachází dračí sluj. Tam padla drakovi do pasti a aby ji nezabil, vymluvila se na královskou krev.  Drak jí tedy uvěznil v kleci a odletěl prověřit její slova. 

Zde končí příběh Severního území Edoru, který bude znovu pokračovat až po odehrání příběhu jižních provincií pod vedením edorského hrdiny Bergena.

Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky