Vojenská technologie

Ceny jsou zaváděcí, udržba stojí 1/4ceny.

1. Stupeň Zbraně - 1 bod
= Počet vojáků * 200zl.
Možnost vojáků vycvičit je a možnost před bitvou rozmístit si vojsko do šiků.
2. StupeňTvrzená ocel - 1 bod
=voják * 100zl.



Kalená ocel - 1 bod
=voják * 500zl.




Lintir - 3 body
=zbraň kus * 5000zl.
=cena štítu * 20zl.
potřeba min. 1. stp. magie.
mečeštítymečeštítymečeštíty
S +1
nelze střelci
R +2
nelze střelci
Zbraň:S +2,R +1
štít S+1,R+1
3. StupeňZubaté ostří - 1 bod
= počet mužů * 30zl.
Zubaté os. způsobí +3% ztraty nepříteli, jen při úspěšném útoku.
Pavéza - 1 bod
1 muž = 300zl.
Pavéza umožní lépe odolávat dračímu dechu a těžkým strojům proti nim S+2
Výstroj - 2 body
1muž = 600zl.
Umožní vojsku nest 2x tolik jídla nebo zbraní.


Pellmen - 1 bod
1 muž = 60zl.
Kopiníci mají lehčí zbraně, získávají bonus S+1 R+1
Proti jízdě S +2
Erby - 1 bod
1muž = 10zl.
Vojáci mají bonus k moralce -1číslice.


Pochod - 1 bod
5mužů = 10zl.
Umožní ujít po cestach 1/4 rychleji.


Střelné zbraně:

2. StupeňStřelné zbraně - 1 bod
Střelci * 150zl.
Tví střelci se vycvičí a získávají bonus k S +1 co tři kola.
3. StupeňZpětné hroty -1 bod
1 muž = 5 zl.
+2% ztrát.
Opeření - 1 bod
1 mužů = 5 zl.
+1 dostřel
Lintirové hroty - 2 body
1 muž = 500 zl.
S +1 Posun +1
Těžká tětiva - 1 bod
1 muž = 10zl.
Prorazí lehce pancíř proti platové a rytířské S +3

Opěrka s vrypem - 1 bod
1muž = 5zl.
Možnost že při střelbě do houfu netrefí vlastní oddíl.
Lučiš. nárameníky - 1 bod
1 muž = 30zl.
při boji v tvaři tvař je síla 2 místo 1

4. StupeňTěžké stroje - 4 body
zavedení = 50 000 zl.; zlepšení 1 stroje = +1500 zl.
Ohnivé střely = útok na hradbu s obránci, Síla stroje = 12. Lze střílet proti obráncům, hradbu nezraní.
Hradební věže - 3 body
1 věž = 80 000 zl., zavedení 100 000 zl. údržba = stavba + technologie.
1 věž může být co 5 hexů, pojme jeden oddíl střelců (50 mužů), ti získají bonus ke střelbě a proti střelbě +2
Tvrzené střely - 3 body
20 000zl.; střela cena +100 zl.
Přidává bonus S +0/+8, střelám trebuchetů.
Stráž brány - 2 body
5000 zl.; 1 brána = 500 zl.
Snižuje riziko otevření brány sítí o 40%. Brána získává bonus + 10 životů.

Elementálové-stavby -4 body
5 000zl.; 1 elementál obslouží 20 metrů délky hradby. Nutné mít technologii 3. stupně alchymie.
Opravuje hradby rychlostí život za kolo. Zcela zničený hex přehradí do výšky valu za 6 kol. Nesmí být na hexu oddíl. Pak začíná přehrazování znovu.
Ostré beranidlo - 2 body
5000zl.; 1 beranidlo = +20 zl.
beranidlo získává bonus S 0/+5

Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky