Magie a Alchymie
Ceny uvedene u jednotlivých položek jsou ceny zaváděcí. Pro udržování je třeba platit 1/2 ceny. Každý stupeň je možné zavést po jednom období.Učni studují na kouzelnických univerzitách, proto je nutné tyto univerzity postavit a to jedna za 5000zl. pro 10 studentů. Údržba takovéto školy a náklady na cvičení však stojí 100zl.+ student * 500zl. Učni se dají také cvičit a to 1 učeň = 200zl./období = 1/3 jeho úrovně. Tj. aby se dostal o level dále musí studovat 3 období, neboli 3/4 roku. Takto je možné vycvičit až do žáka. Další po konzultaci s PJ. Je třeba poměr vojska 1 učeň na 10 mužů.
Level | Magenergie učně |
Novic | 6 |
Učeň | 9 |
Starší učeň | 12 |
Žák | 15 |
Kouzelník | 25 |
Mistr | 35 |
Velmistr | 40 |
1. Stupeň | Magie = Dvorce* 500zl. Možnost naverbování do armády kouzel. učňů. Ti disponují kouzly, Blesky, Rychlost, Svaž mysl. | |||||
kouzla | Blesky =učeň*90zl Dosah: 5, Rozsah: 1 oddíl, magen.: 9, zásah: 66%. Způsobí damage 7%. | Rychlost =učeň*50zl. D: 0, R: 1oddíl, magen.: 6, zrychlí oddíl oddíl 10 m o R+1 |
Svaž mysl =učeň*40zl. Sníží možnost rozprchu na 3kola. 0 se nepočítá. |
2. Stupeň | Bílá magie rodiny * 100zl. učni spotřebují o 2 mágy méně na kouzlo 1. stupně. |
Lesní magie rodiny * 120 zl. Ve hvozdu se účinosti kouzel jiných magií redukují o 50%. |
Černá magie dvorec*100z l. Dvorec* 1/2 obětí Přitahuje zajímavé živly. |
Alchymie a vedlejší obory Rodiny* 60 zl.,Dvorec * 20 zl. |
kouzla | Zpomal učeň* 10 zl. D: 10, magen.: 10, Zpomalí nepř. oddíl o 1/2 R na 3 kola |
Léčení učeň* 3 zl. D: 0, Magen.: 15, Vyvolání: 3 kola, Jednotce se navrátí k6% ztrát. |
Krvelačnost učeň* 13 zl. D: 2, Magen.: 20, Vyvolání: 2kola, Jednotka má sílu +2 na 2 kola. | Jedy zbraň(šíp)=30zl. První zásah způsobí +4% ztrát. |
Mag. štít učeň * 5 zl. D:0, magen.: 8, Jednotka má po 2 kola -7% damage. |
Udeř učeň *6 zl. D: 6, magen.: 12, způsobí K10+5% ztrát, posune o 2 pole vzad |
Nekromancie učeň * 70 zl,+ Učeň * 2 oběti, D: 1, R: 5, V: 3 kola, magen.: 1 zombie = 3 mágy. Doplní ztráty z padlých, či postaví z nich nový oddíl. Síla 9, R 2 na 8 kol. | Pavoučí lektvar voják=100 zl. Urychlí jednotce postup přes hradby(žebříky) o 1 kolo. |
3. Stupeň | Bílá magie rodiny * 140 zl. (zahrnuje poplatky předešlého stupně) Vyžaduje Výstavbu Akademie (dle PJ). student má + 15 mágů |
Lesní magie rodiny * 160 zl. (zahrnuje poplatky předešlého stupně) vyžaduje městské parky či zahrady. |
Černá magie dvorec * 110 zl. Potřeba Dvorec * 0,2 obětí. (zahrnuje poplatky předešlého stupně) vyžaduje krvavé rituály. |
Alchymie a vedlejší obory Rodiny* 70 zl.,Dvorec* 25 zl.(zahrnuje poplatky předešlého stupně) Vyžaduje Výstavbu Akademie. (dle PJ) |
kouzla | Zastav kouzlo učeň* 20 zl. D: 20, magen.: 10+mag. kouzla, Neutralizuje kouzlo v dosahu. Rozhoduje iniciativa |
Odraž blesk učeň* 5 zl. D: 0, Magen.: 9, Vyvolání: ihned, Jednotka v 80% odrazí na sesilatele blesk v plné síle. |
Posuň učeň* 50zl. D: 3, Magen.: 25, Vyvolání: 1 kolo, Posune libovolnou jednotku o 2 hexy. Jednotka jenž byla v boji nelze posunout. | Elementy učeň = 800 zl.; magen.: 40, vyvolání: 2 kola oddíl pod ochranou boha větru je na 2 kola nezranitelný, a to včetně rozvázání boje oddílů. Chrání i proti střelbě šípy či těžkými stroji. |
Hyperprostor učeň *150 zl. D:0, magen.: 28, přemístí vl. oddíl do vzdálenosti 10 hexů. |
Svolej oddíl učeň *56zl. D: 10, magen.: 32, Sjednotí rozprchnuté oddíly v témže kole v dosahu za 3 kola na sousedím hexu. |
Mlha učeň* 170 zl. D: 0, V: 1 kolo, magen.: 30. Trvání: 5 kol. Zahalí okolí 3 hexů hustou mlhou. Nepřítel má postih k síle -3. | Pasti past = 500 zl. na 1 použití/ 1 hex Jednotka na daném hexu je zraněna za 35%. Má šanci na všimnutí 50%, pokud si všimne pasti, daný hex zbrzdí průchod o 2. |