Magie a Alchymie

Ceny uvedene u jednotlivých položek jsou ceny zaváděcí. Pro udržování je třeba platit 1/2 ceny. Každý stupeň je možné zavést po jednom období.Učni studují na kouzelnických univerzitách, proto je nutné tyto univerzity postavit a to jedna za 5000zl. pro 10 studentů. Údržba takovéto školy a náklady na cvičení však stojí 100zl.+ student * 500zl. Učni se dají také cvičit a to 1 učeň = 200zl./období = 1/3 jeho úrovně. Tj. aby se dostal o level dále musí studovat 3 období, neboli 3/4 roku. Takto je možné vycvičit až do žáka. Další po konzultaci s PJ. Je třeba poměr vojska 1 učeň na 10 mužů.

LevelMagenergie učně
Novic6
Učeň9
Starší učeň12
Žák15
Kouzelník25
Mistr35
Velmistr40
1. Stupeň
Magie
= Dvorce* 500zl.
Možnost naverbování do armády kouzel. učňů. Ti disponují kouzly, Blesky, Rychlost, Svaž mysl.
kouzlaBlesky
=učeň*90zl
Dosah: 5, Rozsah: 1 oddíl, magen.: 9, zásah: 66%. Způsobí damage 7%.
Rychlost
=učeň*50zl.
D: 0, R: 1oddíl, magen.: 6, zrychlí oddíl oddíl 10 m o R+1
Svaž mysl
=učeň*40zl.
Sníží možnost rozprchu na 3kola. 0 se nepočítá.

2. Stupeň

Bílá magie
rodiny * 100zl.
učni spotřebují o 2 mágy méně na kouzlo 1. stupně.
Lesní magie
rodiny * 120 zl.
Ve hvozdu se účinosti kouzel jiných magií redukují o 50%.
Černá magie
dvorec*100z l. Dvorec* 1/2 obětí
Přitahuje zajímavé živly.
Alchymie a vedlejší obory
Rodiny* 60 zl.,Dvorec * 20 zl.
kouzla Zpomal
učeň* 10 zl.
D: 10, magen.: 10, Zpomalí nepř. oddíl o 1/2 R na 3 kola
Léčení
učeň* 3 zl.
D: 0, Magen.: 15, Vyvolání: 3 kola, Jednotce se navrátí k6% ztrát.
Krvelačnost
učeň* 13 zl.
D: 2, Magen.: 20, Vyvolání: 2kola, Jednotka má sílu +2 na 2 kola.
Jedy
zbraň(šíp)=30zl.
První zásah způsobí +4% ztrát.
Mag. štít
učeň * 5 zl.
D:0, magen.: 8, Jednotka má po 2 kola -7% damage.
Udeř
učeň *6 zl.
D: 6, magen.: 12, způsobí K10+5% ztrát, posune o 2 pole vzad
Nekromancie
učeň * 70 zl,+ Učeň * 2 oběti,
D: 1, R: 5, V: 3 kola, magen.: 1 zombie = 3 mágy. Doplní ztráty z padlých, či postaví z nich nový oddíl. Síla 9, R 2 na 8 kol.
Pavoučí lektvar
voják=100 zl.
Urychlí jednotce postup přes hradby(žebříky) o 1 kolo.
3. Stupeň

Bílá magie
rodiny * 140 zl. (zahrnuje poplatky předešlého stupně) Vyžaduje Výstavbu Akademie (dle PJ). student má + 15 mágů
Lesní magie
rodiny * 160 zl. (zahrnuje poplatky předešlého stupně) vyžaduje městské parky či zahrady.
Černá magie
dvorec * 110 zl. Potřeba Dvorec * 0,2 obětí. (zahrnuje poplatky předešlého stupně) vyžaduje krvavé rituály.
Alchymie a vedlejší obory
Rodiny* 70 zl.,Dvorec* 25 zl.(zahrnuje poplatky předešlého stupně) Vyžaduje Výstavbu Akademie. (dle PJ)
kouzla Zastav kouzlo
učeň* 20 zl.
D: 20, magen.: 10+mag. kouzla, Neutralizuje kouzlo v dosahu. Rozhoduje iniciativa
Odraž blesk
učeň* 5 zl.
D: 0, Magen.: 9, Vyvolání: ihned, Jednotka v 80% odrazí na sesilatele blesk v plné síle.
Posuň
učeň* 50zl.
D: 3, Magen.: 25, Vyvolání: 1 kolo, Posune libovolnou jednotku o 2 hexy. Jednotka jenž byla v boji nelze posunout.
Elementy
učeň = 800 zl.; magen.: 40, vyvolání: 2 kola
oddíl pod ochranou boha větru je na 2 kola nezranitelný, a to včetně rozvázání boje oddílů. Chrání i proti střelbě šípy či těžkými stroji.
Hyperprostor
učeň *150 zl.
D:0, magen.: 28, přemístí vl. oddíl do vzdálenosti 10 hexů.
Svolej oddíl
učeň *56zl.
D: 10, magen.: 32, Sjednotí rozprchnuté oddíly v témže kole v dosahu za 3 kola na sousedím hexu.
Mlha
učeň* 170 zl.
D: 0, V: 1 kolo, magen.: 30. Trvání: 5 kol. Zahalí okolí 3 hexů hustou mlhou. Nepřítel má postih k síle -3.
Pasti
past = 500 zl. na 1 použití/ 1 hex
Jednotka na daném hexu je zraněna za 35%. Má šanci na všimnutí 50%, pokud si všimne pasti, daný hex zbrzdí průchod o 2.
Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky