Zde se nachází kapitoly stále probíhajícího, nekonečného příběhu postav. Nová část příběhu je vždy zařazena na první pozici (Proto je potřeba číst odspodu.) 

Paměti dob minulých družin:

Po té, co skončila velká tažení Edorských dobrodruhů, se hráči zaměřili na hraní Dračí Hlídky (nástupce DrD), aby pravidla vyzkoušeli a otestovali.

Družina připlouvá zpět do plovoucíhí osady ve středu jezera. Zde se znovu potkávají s jedním z bratrů kentaurů a s Effeským šotkem. Těm předají božský Effeský symbol a získají si jejich důvěru a spojenectví. Díky tomu, že je symbol v držení kentaura, okamžitě se k němu přidávají jeho dva bratři, kteří jsou konečně připraveni naslouchat a plánovat...

Chrám vystavěný v hoře na okrji jezera skýtá nejedno tajemství. Když družina vstoupí do chrámu, objeví se ve velké modlitební síni, která je zasvedcena bohu Poseidonovi. V přední části se nachází kamený stolec, před kterým stojí socha znázorňující medůzu s trojzubcem. Při bližším ohledání stolce zjištuje družina, že vrchní část (víko) je tvořeno...

Družina prochází okolí města a zkoumá vypálené statky a situaci na venkově. Zjišťuje, že část venkova nemá rádo městské zákony. Místní obyvatelstvo zde žije v občansko-náboženské válce, kde proti sobě stojí nově dosazený správce města a venkov. Správce vydal výnos, kdy zakazuje Řeckou (Antickou) víru a povoluje víru pátého boha ve městě, jejíž...

Družina o jednoho člena chudší míří k pásu jižních hor, které jsou hranicí knížecího území Effesu kam má družina dobrodruhů namířeno. K horám je to tři dny cesty a tak družině nezbývá, než se na dvě noci utábořit po cestě v otevřeném terénu na noc. Když se schyluje k první noci, najde si skupina místo k nocování v ruinách statku,...

Družina po příchodu zpět do Eldebaru kontaktuje rodinu Vanderskou, aby ji informovali o setkání s paladiny a velvyslancem Finnem. Od hlavy rodiny se dovědí o diplomatických úkolech, které zde v oblasti Finn má. Bergen vyjedná s rodinou zaslání 20 vrahů do elfího města na jihu (Effes), kam má družina namířeno, aby zjistila, proč tam ztratila rodina...

Oba hrdinové opouští město, aby se Vilík vyhnul posměchu. Chudina v Eldebaru není vítána.Potkávají obchodníka, který jim nabízí přivýdělek v podobě zatykače na zloděje kentauří rasy jménem XXX. Za přivedení zločince jim slíbil odměnu.Dvojice se vydává do nedaleké vesnice, která je útočištěm pro všechny, kteří nejsou v Eldebaru vítáni. Tato vesnice...

Bergen přivádí k životu Trolla zloděje a ošetřuje jeho rány po střelbě a celý ohořelý vůz odjíždí tmou dále na jih směrem do Eldebaru.Družina přijíždí do královského města Eldebar, kde rozdělují své síly. Bergen jde na audienci ke svému starému známému siru Eldebarovi do jeho pevnosti ve středu města a zbytek družiny se zatím vydává prozkoumat...

Hrdinové se připravují na odjezd z elfího města povozem do Herdosu, a tak se cestou zastavují v elfích táborech lovců a nakupují zásoby na dlouhou cestu, které by měli posloužit krom jiného jako krytí družiny za obchodníky s obilím.Ve městě Herdos, měl původně zloděj Trollo předat mrtvolu dívky Korin Vanderské, kterou převážel ze statku rodiny...

Když dorazila Ekatarina, Vilík a jejich nový doprovod trpasličí muž do sídla Herdose, vyvolal obchodník Herdos jednání mezi Connorem jenž má u sebe mithrilovou sekyru a trpasličím válečníkem. Následovalo jednání, kdy Connor nedostal šanci vzdorovat a nakonec se musel sekyry vzdát ve prospěch trpasličího válečníka. Družina se za pomocí Herdose...

Chronologie událostí: Dart

Povídkově sepsala: Awari

příběhy Dart & spol.

Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky