Dílčí životy ostrovanů

25.02.2022

Po té, co skončila velká tažení Edorských dobrodruhů, se hráči zaměřili na hraní Dračí Hlídky (nástupce DrD), aby pravidla vyzkoušeli a otestovali. 

Chronologie příběhu:

1. Postavy začínají ve vesnici Ert, která se nachází ve vnitrozemí malého ostrova, odříznuta od všeho okolí. 

2. Postavy prozkoumávají širší okolí vesnice a porušují tak zažité tabu. Zjišťují, že na ostrově nejsou sami a že okolí je zamořeno skřety a otrokáři.

3. Jejich průzkum přiláká otrokáře, kteří pátrají po nových otrocích. Postavy se dovídají o minulosti ostrova, že sloužil jako těžební kolonie pro velké impérium na nedaleké pevnině.

4. Družina nachází starou cestu skrz ostrov na jeho odlehlou stranu a vydává se po ní. Cestou nachází vypálený hostinec a odhalují jeho tajemství.  

5. Následně nacházejí potok s napajedlem, kde loví skřeti. Objeví Gobliní brloh  šamana a jeho samotného zákeřně zabíjí. Nachází u něj koženou mapu.

6. Družina postupuje dále až do pobřežní vesnice na ostrově, kde se setkává s místním správcem vlastnící vše okolo. Plní pro něj dílčí úkol u koníčka a odhalují další vazby na ostrově. 

7. Následně jsou posláni nalézt a prozkoumat důl dle kožené mapy goblina. Vypravují se na místo určení a na území skřetů nacházejí vchod s trpasličím strážcem dolu, který je nasměřuje a vysvětlí historii dolu a jeho důvody k uzavření. (došlo k výbuchu vixitu, díky výbušninám pro těžbu.)

8. Družina vstupuje do podzemí, které je zamořeno nejrůznější havětí. Nachází zatopenou část a podaří se ji zprovoznit čerpadlo vody, čímž proniknou do spodních pater zavalené části dolu. Tam narazí na zvláštní kmen obojživelných humanoidů vedených jejich šamanem. Po těžkých bojích pronikají až do laboratoře a líhní, kde zjišťují, že místní jsou výsledkem křížení ve vixitovém prostředí, které prováděl bývalý syn majitele dolu. (Důvodem byla potřeba těžit v často zatopených nižších částech dolů.)

9. Probíjí se až k podzemnímu přístavišti a odplouvají do druhé části dolů, kde se setkávají s tuhým odporem místních obyvatel vedených šamanem. 

10. Když je genocida u konce, postavy nacházejí východ se strážcem trpaslíka a opouštějí důl. Následně se vrací zpět domů, rozhodnuta důl správci vzdálené vesnice nevydat. 

11. Otrokáři mezitím našli osadu Ert a odvedli její obyvatele do svého tábora, kde budou naloženi na loď a prodáni do otroctví.

12. Družina zaútočí na tábor a strhne se bitva se šťastným koncem. Postavy se rozhodují, zda-li zůstat nebo odplout s dobitou lodí na pevninu. Padne rozhodnutí a družina se vrací do dolů pro pytle z vixitem, jako protiváhu za osvobozené otroky a odplouvají.

13. Plavba je novým bojištěm dobrodruhů, kde se učí  nejrůznějším dovednostem. Cestou překonávají blokády přístavů a jsou přítomni Stygijské kontrole a střetu Stygijských lodí se Zingarskou flotilou. Podaří se jim doplout do Akardského přístavu a následně se ocitají v uzavřeném městě Akárd.  

14. Odhalují místní poměry, vzbouřence vs sít Černá perla. Přijímají úkol doprovodit karavanu jedoucí pro zásoby (později se ukazuje, že jde o trpasličí pomoc vzbouřencům). 

15. Doráží do malé vesnice u hranic se Zingarou, kde dojde na souboj se spojenci díky nedorozumění pro koho pracují.

16. S karavanou dorazí do podhůří k obchodnímu táboru trpaslíků, kde naloží karavanu a vydají se nazpět. Cestou zpět je karavana přepadena královskou jednotkou trpaslíků a odtažena. Družina utrpí těžké ztráty a rozhodne se úkol vzdát.

17. Vrací se zpět do vesnice u Zingarských hranic, kde přijímají úkol hraničních pevností. Tento dílčí úkol dokáží vyřešit a odstraní 2 ze 3 mnichů pátého boha, kteří zde operují. 

18. Další úkol, je přepravit se do svobodného města Thaget-thí, odkud přišla písemná žádost o pomoc. Postavy zjišťují, že se poblíž zříceniny uprostřed hvozdu ztrácejí lidé a zboží. 

19. Prozkoumávají okolí pevnosti a nacházejí známky přepadů skřetů. Dle bližšího průzkumu je pevnost osídlena skřety. Potkávají jedno z členů předchozí družiny, která zde operovala a ten jim prozradí co se stalo z jeho druhy. Odešli do podzemí pevnosti, kde hledali staré knížecí dědictví místního rodu. Tam narazili na démona minulosti, který je ovládl a většinu zabil. Jen jemu se podařilo utéct. 

20. Postavy nacházejí podzemní jeskyni s dračím vejcem. Pronikají do podzemí pevnosti, kde po velmi těžkých bojích a ústupech umírají. 

21. Jejich těla byla obětována kouzelnickým učněm démonovi minulosti v domnění, že se démon nasytí, odejde a nechá dědictví nestřežené. 

22. Duše postav se ocitají na začátku minulého dne, který se začíná opakovat a jejich čas na záchranu začíná odpočítávat.

23. Duše postav se probíjejí skrz podzemí a nacházejí kouzelnického učně, který je strůjce toho všeho a který dědictví sem přišel nalézt. Ten však netuší, že jeho jednání jen démona přiživuje a dědictví není poklad, ale vědomosti ohledně dračích jezdců, kteří zde kdysi operovali po boku Cesmínských druidů a padli ve válce s Fonorem, když se snažili zabránit průchodu vojsk touto oblastí. 

24. Čas skoro vypršel a tak nezbývá, než se pokusit utkat se démonem o svůj holý život. 

 Postavy se byly srdnatě, ale jejich síly na démona bohužel už nestačily...


Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky