35. období Imperiálního věku - Chronologie událostí 3

05.05.2019
  • Družina se utábořila ve staré baště na úbočí kopce. Chvíli pozorovali okolí Andalónu a když se začalo šeřit, uvelebili se v přízemí staré věže, aby se připravili na další den.
  • V noci však vybavení družiny navštívili nečekaní hosté - šotci. Ti zde žijí v částečně zatopeném podzemí a přiživují se na místních nocležnících. Hrdinové jejich pokus odhalí a své vybavení před nimi uchrání.
  • Celý den družina sledovala okolí Andalónu a pohyb hlídek okolo, zatímco Effínie s Bartolomějem navštívili sklepní prostory pod věží. Tam na ně zaútočil trpasličí duch, který jak se ukázalo, byl jen přeludem, který seslali zde skrytí šotci.
  • Následně vyjednají se šotky návštěvu Effínie jejich podzemní kolonie, kde se má setkat se šotčím stařešinou Šámou. Proniknout do města šotků není snadné, cesta vede přes zatopenou část podzemí, kterou šotci překonávají ve zvláštních plavidlech plněných vzduchem.
  • Šáma Effinii příjme a prozradí ji, že jeho bratr žije v Andalónu ve velkém šotčím senátu.
  • Následně jsou potopeny za záhadných okolností podvodní šotčí lodě a Effínie se pomocí kouzel vrací z kolonie zpět do sklepení věže, kde již čeká zbytek družiny.
  • Tam dojde k rozhovoru, který vyústí v oživení tragicky zahynulé šámovi ženy za pomocí Corridaniných schopností.
  • Za službu, kterou šotčímu Šámovi družina prokázala, prozradí, kde šotci v Andalónu ukrývají vzácný krystal přinesený z Edorasu.
  • Druhý den se na obzoru objevil jednoruký trpaslík Žulv, hledající místo k odpočinku a mířící do Andalónu, aby zde navštívil svého trpasličího bratra Čulva. Družina jej přivítala se zbraní v ruce a po drobné šikaně ze strany Bartoloměje, který nebohého trpaslíka okradl a vyhrožoval mu smrtí, jej nakonec nechala uvelebit se u ohně a přespat s nimi pod stejnou střechou.
  • Nad ránem je družina probuzena, to když hlídka zpozoruje, že v okolí obchází temná silueta "Fonorského démona", kterého před pár dny Corridan probudila prolitou krví barbarského lovce.
  • Zatímco Corridan začíná mentálně strádat při boji s nepřítelem kdesi v okolí bašty, Bartoloměj s Effínií se pouští do lovu bytosti. Zbytek družinky se schovává ve sklepě věže. Po několika soubojích se Bartoloměji podaří bytost pomocí svého meče najít a zneškodnit.
  • Družina se rozhodne vyslat do města Andalón dva své nové členy, a to nového člena sicca Theo Blaha a trpasličího jednorukého obchodníka, který jak tvrdí má ve městě bratra. V batohu pak nesou schovanou šotčici Effínii. Zatímco zbytek družiny paní Corridan a Bartoloměj setrvají ukrytí v útrobách bašty, aby si odpočinuli po perné noci a čekali na signál ostatních, který by znamenal, vydat se jim na pomoc.
  • Vyslaní členové družiny proniknou přes hlídky do města Andalón považováni za trpasličího obchodníka v doprovodu barbara a začínají se rozhlížet po městě hledajíce bratra jednorukého trpasličího obchodníka Žulva, který je zde znám jako mistr zbrojíř.
  • Navštíví jak jinak místní hostinec. Theo zjišťuje, že barbaři mají odlišné zvyky v chování než lidé z civilizovaného města, a že zdaleka ne všichni zmoudřeli. Dále se dozví, že je město názorově rozděleno a probíhá zde neustálý spor mezi šotky v centru města a velitelem barbarů.
  • Theo navštíví barbařího velitele, u kterého se dovídá bližší informace o bratrovi Žulva a o situaci se šotky. Šotčí sněm drží strategii obrannou, tj. staví sloup ochrany města, na který chtějí umístit magický krystal z Edorasu a za pomocí Edoraského skřítčího druida aktivovat jeho ochranou moc nad městem. Naopak barbaři to vnímají opačně. Nechtějí se schovávat za městskými hradbami. Jsou vycvičeni k boji v sedle svého koně a Andalónská jízda je proslulá svou silou a znalosti místního terénu. Barbaři znají tedy jen jedinou strategii, udeřit na útočníky, když to budou nejméně čekat a rozprášit je dříve, než se k městu přiblíží.
  • Theo se snaží dostat do barbarských služeb a tak příjme úkol velitele, poškodit sloup či nechat zmizet obranný krystal šotků, tak aby došlo na barbarský plán útoku.
  • Hrdinové se vydávají do vnitřní části města, kde se nachází šotčí senát, ve kterém je uložen obranný krystal z Edorasu.
  • Vyslaní členové prozkoumávají senát a objeví teleportační runy do vyššího patra přímo ke krastalu. Avšak jejich přítomnost vzbudí dostatečný zájem a vyvolá poplach.
  • U krystalu nastal zmatek. Přítomní šotci začali pobíhat zmateně po místnosti a křičet. Nemohli se z místnosti dostat ven, jelikož na jediné teleportační runě stál Žulf, který bacil jedno ze šotků a uschoval si jej do krabičky. Následně ustoupil a zmateně pobíhající šotci začali z místnosti mizet.
  • V místnosti zůstali jen dobrodruzi a skřítek druid, který se zde staral o krystal.
Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky