Vzpomínky na první výpravu do Moghody.

19.12.2020

Vzpomínky krolla Hlavořeze, (autentický záznam vypávění). 

Byly dvě výpravy do Moghody, a to ta druhá skončila dřív než začala. Začnu tou druhou. Poté co jsme se vyplazili z města a omladili jednoho z bratru chodců, aby šel s námi, jsme došli ke hvozdu, odkud jsme z dálky podél hvozdu viděli přibližovat se modré bleskové světlo. Hlavořez si z toho odnesl, že hvozd je hlídaný Zonotarem.

To první dobrodružství skončilo brzy, a to komplikovaným průchodem přes hvozd, až k močálům, odkud vyletěl bronzový drak. Zabitím černého draka před bariérou, kde bylo třeba jít s prstenem, takže asi tam najdeme kostru draka před jeskyní. Došli jsme, až k chrámům, kde jsme ve větru (chrámu boha větru) udělali rozruch a byla nám nakonec nabídnutá ambrozie (Hlavořezovi a Časnačajovi). Já ji odmítl z důvodu, že to není od mého boha a z Časnačaje se stal polobůh. (Nesměl však opustit Moghodu).

Nakonec jsme přespávali v chrámu pátého, kde nám usával velekněz životy a po dohodě, že mu doneseme tělo, které co X let ukrývá božskou silu, jenž jde vysát a nakonec ji i vysál a moc pátého boha vzrostla. Já jsem pak vzal to tělo, které umřelo a čekalo na nabití na oltář boha země v domnění, že jakmile se zase načerpá tak bude na správném místě.

Během toho kolem nás chodili napůl zvířata a napůl humanoidi, kteří se uměli přizpůsobovat velice dobře a vysávali manu z prostředí, takže z nás, ale naštěsti do chrámu nelezli.

Našli jsme i zvlaštní jeskyni, odkud čas od času vyšel nějaky výbuch. Prý nakupené plyny z podzemí.

Dále jsme se dostali do konfliktu z drakem bronzovým, který na mě použil ovladnutí mysli a přikázal mi "vrať se" a ja jsem začal utíkal do Tauronu s tím, že jsem si to přeložil, že se mám vrátit domů  :D

Hlavořez D´ Grosse

Vytvořil: Dart
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky